marinus-leny.reismee.nl

Grand Turk en Caicos eilanden en Samana Dominicaanse Republiek

Hallo allemaal,

Martine gefeliciteerd met je 16 de verjaardag!

We zijn gisteren in Grand Turk geweest geweldig weer gehad klein eiland daar hebben we niks gedaan. Om 5 uur weer gaan varen en vanmorgen op de Dominicaanse Republiek aangelegd.

We zijn met een tuk tuk door het binnenland van Samana gereden.

Wat zijn wij dan allemaal goed bevoor recht om in een normaal huis te wonen dat zijn voor hun paleizen. Echt heel zielig kinderen die geen kleren hebben, huizen wat wij krotten noemen. Ze plukken je allemaal van straat om maar aan geld te komen. Wel erg mooi om dit te hebben kunnen zien. We zijn ook naar de watervallen geweest hebben babanen plantages gezien. Echt geweldig! Vandaag erg warm 35 graden blij dat er iets meer wind is. En dan te bedenken dat het bij jullie zo koud is brrr....

Zijn nu net weer begonnen met varen en morgen ook de hele dag en dan leggen we als het goed gaat woensdag morgen om 7uur aan in Curaqao. Helaas lukt het niet met de foto's maar jullie komen ze bij leven en welzijn maar thuis kijken.

Heel veel liefs,

Marinus en Leny

Jusje

Ha Crulletjes,

Zo te zien hebben jullie het wel naar je zin! Nog steeds misselijk van de boot? Geniet van jullie welverdiende vakantie en relax maar lekker veel. Het is hier inderdaad zeer koud momenteel. Ik ga vanavond weer schaatsen! Zodra jullie terug komen dan wordt het weer fiks afkicken.

Veel liefs je broertje

jan, bea en kinderen

Hey,
hoe is het met jullie? hier is alles goed.
alleen de temperatuur is bij ons heel wat lager als bij jullie.
geniet van jullie mooie vakantie.

van jan bea en de rest

tokkie's

hey lieverdjes,,

hoe is het met jullie? je hebt mooie foto's erop gezet hoor!!! die foto van jullie samen is ook leuk alleen die kop van marinus zit een beetje in de weg:P:P
maar hier is ook alles goed van middag met ma en stefan schaatsen kun je naar gaan jullie lekker in de zon en met les is ook alles goed alleen hij mist jullie een beetje nou geniet er nog maaar van nu is het zo voorbij xxxx de tokkie's