marinus-leny.reismee.nl

Half Moon Cay

We hebben vannacht windkracht 8 gehad niet echt toppie!!!!

Vanmorgen om 8uur aangekomen op Half Moon Cay met regen gelukkig een buitje en daarna volop zon met af en toe de wolken maar zijn alle twee goed verbrand. Echt super zo wit strand en geweldig blauw water we hebben uiteraard veel foto's gemaakt en alles gefilmd maar helaas is het internet te traag op zee om foto's te dowloaden we hopen als we op een ander eiland aankomen meer bereik te hebben om de foto's erop te zetten. We zijn nu weer aan het varen we hopen dat de wind wat is gaan liggen en een rustige nacht hebben ( Leny is zeeziek geweest vanacht) We hopen snel wat aan jullie te laten zien.

Allemaal de groetjes en we vinden jullie reacties erg leuk

Liefs ons

De Polletjes

Wat fijn om te horen dat jullie het naar je zin hebben en dat het er daar prachtig uitziet!
We moesten wel lachen, toen we hoorden dat Leny zeeziek is geweest.... :-)... Een beetje leedvermaak dus..
Misschien dat ze op een ander eiland zeebenen verkopen. Hopelijk knapt Leny dan gauw weer op!
We kijken uit naar jullie volgende verhalen!

Succes ermee en we hopen voor jullie op minder wind!