marinus-leny.reismee.nl

Curacao en Bonaire

Hallo Allemaal,

Weer is een verhaaltje. Het is erg warm heerlijk. Gistermorgen zijn we vroeg aangekomen in Willemstad. Zijn eerst wezen shoppen. Hebben leuke prulletjes gekocht. Maar Marinus vond het welletjes dus zijn we lekker op een terrasje gaan zitten met uitzicht op de Emma Bridge erg leuk. Daarna zijn we met de taxi naar Mambo Beach geweest en gisteravond op de boot een bbq erg gezellig.

Vannacht gevaren en vanmorgen al vroeg aangekomen op Kralendijk (Bonaire). Eerst naar de markt geweest en daarna een tour over het eiland. Zijn naar de flamingo's geweest, de zout bergen en de slavenhuisjes hebben we bezocht. Daarna naar het strand. Nu gaan we lekker eten en ondertussen varen we naar Aruba. We hopen dat jullie het leuk vinden dat er wat foto's op staan maar we kunnen er naturrlijk maar een paar opzetten we hebben er zoveel die mooi zijn.

Liefs van ons

D&G

Heel leuk om op de hoogte te blijven wat jullie allemaal zien en meemaken.
Hè Crullie even geheel iets anders. We hebben pracht gerage deuren maar toch kunnen ze helaas niet geopend worden i.v.m. Opvriezen. Volgens jou kon dat toch niet? Wij gaan nu schaatsen groeten van ons

Fam. Crum

Van harte gefeliciteerd met je 31e verjaardag en nog vele jaren! Ouwe bok (roept Bolle).
Hoe gaat 't, nog lekker aan 't genieten?
Hier is 't schaatsen weer afgelopen, lekker dooi en regen, dus geniet nog maar van de zon!