marinus-leny.reismee.nl

Miami Beach

Hallo Allemaal,

Marinus heeft gisteren zijn verjaardag op de atlantische oceaan gevierd

Cool
31 JAAR !!!!

Na een onrustige nacht waren we vanmorgen vroeg in Fort Lauderdale. Daar zijn we om 08:45uur van boord gegaan en met de taxi naar Miami Beach gebracht. Eerst nieuwe zonnebrand wezen kopen Marinus heeft een allergie voor de zonnebrand en heeft weer veel uitslag, zijn verjaardag begon in het Medical Center aan boord helaas. Hij heeft Prednison en anderetabletten gekregen om de uitslag en jeuk tegen te gaan. Nu gaat het iets beter. We zijn vanmiddag naar de shopping mall geweest hebben leuke dingen gekocht.

Nu zitten we lekker te genieten in het hotel het is een mooi hotel met een mooi zwembad en we zitten op het strand dus als we willen kunnen we eerst lekker de zee in en dan naar het zwembad. Want ja Marinus en zand aan zijn voeten

Yell

We lezen jullie reactie's allemaal erg leuk en D&G ga maar lekker op vakantie heb je er geen last van

Wink

Liefs ons

D&G

Helaas zitten we niet niet zo,n luxueuze positie als jullie dus ploeteren we door Gr. Maak er iets leuks van en geniet vooral d&g

fam bokkie

heerlijk allemaal hoor......
Marinus nog gefeliciteerd...gebak komen we nog wel halen hoor, al denk jij dr natuurlijk goedkoop vanaf te komen!!! leuke foto's en wat een schip zeg!!!!!!!!!!!
je zou de weg kwijt raken!! geniet nog maar effe lekker.. nog 3 nachjes... liefs ons xxx

johan en rina

nog van harte gefeliciteerd daar in het amerikaanse land en geniet nog maar een paar dagen van de zon hier is het nat . mooie foto,s ,blauwe luchten ,groot schip,lekker wit zand,geweldige mooie streek. een goede en behouden thuisreis toegewenst groetjes.