marinus-leny.reismee.nl

De Busch Garden

We zijn zaterdag naar de Buschgarden geweest was super gaaf we zijn met een stoomtrein door de jungle geweest echt alle wilde dieren van dichtbij gezien. We wilden maandag met een cruise mee naar de Bahama's maar helaas naar alles te hebben geprobeerd is er geen plaats meer op de boot. Dus we gaan nu een paar dagen naar Miami de andere kant bekijken. Het schijnt er erg mooi te zijn. Maar ook erg ver rijden. Maar het weer is nog steeds niet echt super wel droog maar s'avonds zware buien. Maar het wordt beter als we de vooruitzichten goed gezien hebben. Iedereen bedankt voor jullie reactie erg leuk.

Laughing

Groetjes van ons allemaal

Worst en Corine

Hoi allemaal,

Wat leuk om jullie bezienswaardigheden via jullie weblog te volgen! Zo krijgen we een beeld van de andere kant van de wereld. Erg interessant!
Wat jammer dat het weer iets minder is; aan de andere kant is het wel aangenamer om dingen te ondernemen. Strandvakanties kunnen jullie nog altijd boeken, maar zo'n ondernemende tour door Amerika, dat gebeurt vaak niet zo gauw meer...
Heel veel plezier toegwenst in Miami en we hopen gauw weer wat indrukken op jullie weblog te zien!

Liefs ons